Måndag.

Hej! hehe som ni kanske märker så är ja lite dålig på att skriva blogginlägg, men nu ska ja skärpa mig!
fast vi har ju ingen data hemma hos pappa?..
men jag ska försöka så gott det går! men efter sommaren! (A)
ska alla i våran klass få en macbook var! gah, längtar!
fast ändå inte, eftersom en klasselev ska flytta till washington :/
Men nu måste jag berätta en liten rolig sak!
min syster har fått hennes bebis! jätte söt e han! han heter leo och har ganska långt svart hår!
och pappan kommer ju från thailand så lite drag från honom kan man se!

pusshej e'
 
och nu skriver jag upp lite boggar som är personer ja känners bloggar ;)
som ni kan kolla in!

liccias.blogg.se - felicias
finasteblogg.blogg.se - ebbas
modigs.blogg.se - saras
undertjejen.blogg.se - annas
joiio.blogg.se - johannas
wust.blogg.se - liines
kramtjejj.blogg.se
victoriaid.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0