Måndag!

hej bloggen! nu är ja hemma hos pappa vilket betyder ingen dator.
så ja kanske inte kommer vara lika aktiv med mitt skrivande.
så ni bara vet! men just nu sitter j på hans jobb och skriver, kanske ska ringa ronja och kolla om jag kan komma över? eller om hon vill vara ensam med sarah o louise.
jo jag känner att ja börjar äta mycket. men som tur e lägger det sig inte så mycket på magen.
utan på min längd! haha i get happy!
menmen nog snackat om det! jag har en så kallat "drömvecka"
heheh, det är ingen skola på torsdag o fredag, och i morgon ska jag vara med inez, och det är alltid kul!
och på torsdag ska jag vara med sarah, och vi ska ha det mysigt!:P
ha en liten piknick! och eventuelt göra nånting som typ bowla ;) ge gärna förslag på vad vi kan göra!
men måste asluta nu, så puss på er.

Kiszes e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0