Söndag 15.02

Hej läsare!

Nu är jag hos Anna. Vi övar på en dans som vi dansar till E.M.D's låt "Baby Goodbye". Vad tycker ni om den? Anna är Danny, jag är Erik och Julia är Mattias. Danny är faktist snygg ;) Vad ska ni hitta på idag då? Fast det är ju ganska sent på eftermiddagen, hehe. Imorgon är det skola. Ingen sovmorgon. Det har vi ju bara på onsdagar. En timma senare börjar vi då :) Det är bra. Och på torsdag fyller Julia år! :) Och på torsdag ska jag också på teater. Det ska bli kul! Jag ska dit med Sarah.

Vi ska baka nu också tror jag. Vet inte vad det kommer bli. Har ni några baktips? Haha, alltså vad vi kan baka ;) Fast jag vet ju inte ens om vi ska baka. Jaja, vi får väll se.

Jaja, nu ska jag se vad dom har hittat på för nya danssteg och lära mig dom ;)  Skriver nog ett inlägg senare!

Big hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0