My day, "long verision"<3

Heiij<3, nu tar jag den långa verisionen av min dag! eftersom det blev lite kort där, i första inlägget :d.
Jo, närja vaknade var ja über trött, inte så klokt av mej att gå och lägga mej så sent, menmen. de var soligt ute så ja piggnade snabbt till!:) sen gick ja till inez fast ja egentligen hade sovmorgon till 9, hehe, så kom ja dit runt åtta. men ja var inne på datan lilla jag, kort som jag är. de var väl en "okej" dag idag, hemkunskapen gillade jag xd, eftersom vi slutade en timme tidigare, men något som ja inte gillade med det var att ja fick sitta och vänta i en timme på min kompis då, som slutade senare.. när då felicia som hon heter hade slutat gick vi hem till henne, ida föjlde då med. Vi var inne på datorn.. skrattade och berättade spökhistorier xd, heheh. sedan när ida skulle gå fick ja och felicia sälja frön och.. "lökar" och det gick väl inte så bra,, även fast vi log hela tiden.. så ville ingen ha? weeard :o. men vi skulle sälja för 200, och ja fick äver 600 *stolt* haha, ja har väl ett sötare leende ;)<3, nej ja skoja! felicia har världens sötaste leende! men de var  väl för att söta inez gick med mej :p. sedan efter ja vart hos Liccian skulle ja åka hem till  mormor och morfar, och käka middag där xd. sen åkte vi hem.. men nu måste ja avsluta. PussHej.<3 e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0