Hej /förlåt.

Hej! förlåt att jag inte skrivit på länge<3, men ja har helt enkelt inte haft tid, men nu är jag här och ja skriver xd,! hehe. men idag ska jag åka till sickla.. (ett shopping center) och ja kolla lite, kanske ja köper ngt, aja. jag får se. sen ikväll när det är Earth Hour. ni är väl med på det va? och Robbinsson! hehe huuuur ska man kunna titta på det när det är earth hour? ajja. vi har fått läxa över helgen.. 'boring' vi ska titta hur många hus som släcks och så. men nu kommer ja till det läskiga! min pappa som jobbar som elektriker har då jouren, så då måste vi sitta på hans jobb och titta på robbinsson där, öh.. och med hela huset släckt! det är ganska stort där då, så sitta där helt släckt och titta på robbinsson, haha, ja kommer kanske vara lite rädd då xd men! som tur är att min kompis ronja bor precis vid pappas jobb! så vi ska göra läxan tillsamans.  men men, skriver mer ikväll.. puss!



Kommentarer
Postat av: hermela

Ska du titta på robinsson den här kvällen? :D

2009-03-28 @ 15:17:51
URL: http://hhermis.blogg.se/
Postat av: Bloggaren.

ja det ska jag xd.. för pappa vill titta på det, då blir man väl tvungen. nejmen ja tycker det är kul. men som sagt är det earth hour,, de blir problem..

2009-03-28 @ 18:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0