Hej/förlåt

hejsan, och förlåt för att ja inte har skrivit, ja har vart lite deprimerad så har inte haft någon lust att skriva:/
men nu är ja här och ja skriver:) jo, haha nu har ja sommarlov, som känns riktigt skönt, fast ja har inte förstått det riktigt än, men det kommer nog. jo ja tänkte berätta lite av mina sommarsplaner!
vad ja ska göra i sommar och så ;)
Ja ska åka till jämtland med min kompis anna :) (baumgartnews.blogg.se) I thinko?
sen ska jag åka till dalarna, men ja vet inte vilken kompis jag tar med mig ;)
sen kommer ja självklart vara med vänner;) fast ja ´har inte så många planer i  sommar?
och ja ska inte åka utomlans för det ska jag göra efter sommarlovet.
ja kommer säkert följa med till någons landställe:) typ inez landställe:)
haha, mycket "resa med kompisar"
haha, menmen, nu tänkte jag avsluta för dagen, hoppas det blir något inlägg då.

"kort fattat om min dag"¨

Ska vara med inez, hoppas på att få spela sims 3,
kommer förhoppningsvis hitta på något kul.

xoxo. gossipgirl.

jaah.

Kommentarer
Postat av: Your best friend

Så jah Gumman allt kommer att bli good!

//Inez

2009-06-12 @ 11:16:25
Postat av: haha,

;)<3

2009-06-12 @ 16:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0