Hei:)

Hej, och förålt igen.
jag får inte så mycket tid till att skriva :/
men ska försöka att bli lite bättre, jaja.
idag ska jag vara med ronja, som just nu är ganska nära. men sitter inte bredvid mig ;)
jag sitter på min fars jobb och hon bor nära! ;)
jag kommer väl knalla över till henne när ja har piggnat till lite, fast ja kan inte komma efter halv 1.
för då ska vi ta bussen in till slussen ;o, och åka någonstans på någon filminspelning:)
och vakta en hund, eller. alltså ett tv-program som hennes farmor/mormor skulle vara med i.
jag tror det var mormor.  jaha, nu har den dära grejen där man söker på adresser åkt bort.
så jag ser bara bilden som man ser när man skriver ett blogg inlägg.
men ja som är lite teknisk av mig ska försöka fixa det :D

jaja, måste kila Pusshej 1kiloellen.
<- söt bebis? :) min syrras barn (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0