Svaren.

Hej, nu kommer ja svara på frågorna.


Sminkar du dej?
: i skolan? isånnafall ibland, när ja har tid.

Hur många gånger har du gjort någonting du ångrar?
: många...

Andvänder du någon kräm till din hy,  den är så fin!
: haha, fin? på bild kanske.. men nej det gör ja inte

Har du fått mens?
: haha, svarar inte på för personliga frågor..

Hur kan du vara så jävla söt o snäll?
: oh haha, söt!? fel. men snäll, haha ja vet inte kommer väl från släkten ;)

Hur gammal är du?
: tolv.

Har du syskon? och hur många?
: 2 stycken halvsystrar, stella och victoria.

Vad gör du på din fritid?
: ritar, är med kompisar, badar i sjöar xd, shoppar m.m.

Vad är ditt besöksrekord?
:
vet inte :S är inte så aktiv med att kolla sånt.

Vad bloggar du mest om?
:min vardag, mest.

Vilken är fin favoritmat?
: kyckling med jordnötssås/Tacos.

Varför började du blogga?
:för att jag tyckte att det var roligt, jag testade först, och dagbok är för långtråkigt, ja ritar bara i dem böckerna ;)

Går på någon speciellt sport på fritiden?
: nej, i lazy, fast ja ska börja på dans.

Vad heter din bästa kompis?
: oj, jag har många, men ja tar en som ja kännt längst, sarah.

Vilken är din favoritblogg?
kenzas.se ;)  självklart.

Vad tycker du en bra blogg ska innehålla?
Saker om ens liv, vardag. och andra roliga saker som inträffar dåochdå.

Vilken är din favoritglass?
Cornetto jordgubb, självklart. eller. Ben&Jerrys.

Vilket är ditt favoritgodis?
choklad, chips. haha inte plockgodis. :d
______________
och nu kommer vi till annas konstiga frågor.

älskar du mej?
: ja :d<3
är jag en av dina bästa vänner xD
: ja :D
jag tycker du är snäll är jag det ? :O
JA :P
kommer du bli fjortis? :O
ALDRIIIIIIG.

kommer vi alltid vara bästa vänner?
ja, vad annars? xd

HATAR DU FJORTISAR?!
ehm, dom har väl sitt egna liv, men ja kan inte säga att ja gillar dem.

kommer du alltid bo kvar där du bor*?:O
nej ? :o

gilar du monopol?
men vaf'n! anna xd, ja ? xd

gillar du att åka bil?
men.. ja :p

kommer du alltid ha en bil :O
nej :x

kommer du alltid singel?:O
förhoppnigsvis inte. ja för dem som inte visste, är ja inte ihop med theodor längre.

kommer du ha samma säng livet ut? :O
NEEJ! :o

kommmer du alltid gå i myrsjö ävaen fast du är 45? :O
Men snälla anna!?
NEJ xD.

------------------------------------------


Ja så :P<3
då var dom frågorna besvarade :P<3
Pussokram ? :P




Ps. Saknar sarah !




Kommentarer
Postat av: Sara

Tjao! :)

Jo visst, .. jag har tyvärr 4 designer jag ska göra innan.. och just nu är jag på landet, så.. ja <=]



Men jag kan väl kontakta dig när jag har tid.. om du inte fixat någon ny design innan,



Kram! ;)

2009-07-15 @ 22:00:40
URL: http://modigs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0