Ny blogg ?

hej, jag har gått och funderat på detta, på den sista tiden.
ska ja göra en ny blogg? isånnfall skulle den heta qvistens.blogg.se
om inte namnet är upptaget såklart..
men vad tycker ni ?


ja, idag har ja inte gjort så mycket, jag har plockat jordgubbar hemma hos mormor o morfar:)
hehe, sen har ja tittat på high school musical 1! haha, fick bara en sådan lust att se den,
haha. just nu är mammas kompis judith här, och som vanliga vuxna sitter
dem och pladdrar i vardagsrummet. ;)
och ja håller på att bli sjuk tror jag, :/
jag har huvudverk och lite täppt i näsan är jag.
men mamma, och stellla (syster) har vart sjuka.
så då är det väl min tur.. i guess ?
jaja, nog snackat.

Big hugs !

/1 kilo ellen.


tänkte ha som header.. but no.




Kommentarer
Postat av: Malin

haha, jag vet inte. Men de va ett fint bloggnamn iaf xD

2009-07-17 @ 12:35:21
URL: http://maliinzs.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tror att jag ska ta bort min blogg.

2009-07-17 @ 12:35:55
Postat av: ellen.

okej, men vad ska jag göra !? :o

2009-07-17 @ 19:48:20
Postat av: L

Tack :D

2009-07-19 @ 00:17:55
URL: http://wust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0