Tisdag, my day

Hejsan alla söta läsare, eller inte så många.. menmen xd.
ja skriver för skojjs skull och hoppas på kommentarer! aja, nog om det!
idag har vart en bra dag! vi hade So, svenska, engelska, lunch, idrott och slöjd.
verkar ´ganska korta dagar? eh, nej! haha inte tycker ja det. tio i tre är väl inte så kort?
eller så är de det. efter skolan så var ja med inez, den söta pricken! hehe blondie ska ja kalla henne!
haha, hennes nästan vita hår, ICKE FJORTIS. nej hennes naturliga hårfärg. men idag är ja glad!
för det är dubbel avsnitt på despret house wifes! mitt favorit pogram, ja får väl tigga mig till andra avsnittet
som slutar klockan 11,  jag saknar ronja btw, hon är i thailand :O! hehe. men nog snackat om min dag!


Ps. alla bilder som ja laddar upp är det copyright på! okej??


jag
lite bilder kommmer här!

he
jag..


jag oh felicia.


ja och ronja,  små men
söra :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0